Банки и финансови организации

ГОЛЯМА БАНКОВА ИНСТИТУЦИЯ – Банкиране и Финансов сектор

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

  • Гладка IT интеграция/никакви промени на техните приложения

  • Никакво принудително бездействие

  • Документите трябва да са съвместими с новото решение

  • Множество разнородни страници за застрахователните договори

РЕШЕНИЕТО

  • Може да се внедри без да се променя IT средата, като се изисква много малко обучение

  • Може да се използва веднага

  • Носи адаптивност и позволява всякакъв вид формати на документите

  • Позволява условно разпечатване

ПОЛЗИ

  • Бързо инсталиране

  • Никаква необходимост за смяна на IT инфраструктурата

  • Подобрено обслужване на клиентите

  • Подобрена реактивност и гъвкавост

 

PlanetPress в БАНКОВИЯ СЕКТОР

Възможен ли е офис без хартия в банковия сектор?

Да, с PlanetPress, нашето еко решение.

Преди PlanetPress

Банки и работа с хартия…! Всеки, който някога си е отварял банкова сметка или е подписвал договор за кредит, знае точно колко много хартия ще си вземе в къщи. Банката пък ще запази два пъти повече хартия, защото те самите имат нужда от тяхно копие, а също и едно за централния им офис. И към това даже има още.

В днешно време е възможно да се извършат много от тези транзакции с помощта на интернет банкирането. То е много удобно и спестява време на клиентите, защото те няма нужда лично да посетят банката. Обаче, поради законовите изисквания за оригинални подписи, използването на хартия остава същото, което означава, че процесът е толкова вреден за околната среда, колкото и преди.

В добавка към това, служителите трябва ръчно да обработват задачите. Документите трябва да се подберат, подредят и прикачат, а след това на ръка да се поставят в плик – всеки договор трябва да се постави в правилния плик. И тогава те така или иначе се изпращат по пощата.

За да добиете представа за количеството: Говорим за 800 споразумения на ден средно – повечето от тях съдържат от 15 до 25 страници!

Обновена банка се свърза с нас да помогнем да се реши този проблем, техният ИТ мениджър ни разказа за сложността на тяхната система.

Освен безпроблемната интеракция с множеството различни системи на банката, фокусът е поставен на сигурността и защитата на данните на клиентите.

С PlanetPress

Когато PlanetPress поеме предизвикателството, това е лесна работа: Всички договори и споразумения сега се изпращат от банковите системи към PlanetPress. Системата ни създава договори и споразумения от шаблони и ги сортира според типа на документа и броя на страниците (както беше споменато по-горе, те варират от 15 до 25 страници – но за системата това няма значение, те се сортират автоматично). Документите тогава се подготвят от нашата система за прикачане, ако е необходимо, и: мисията е изпълнена.

Ползите

С новата (проста) PlanetPress импламантацияя, анализа на разходите на ИТ отдела показа реални спестявания за банката: “Те са около 100,000 € на година”, казва техния ИТ мениджър. “Дори и дете ще разбере, че инвестицията е доходоносна.”

След успешната имплементация на софтуера в един клон, сега банката иска да го въведе в цялата си клонова мрежа.

Ние сме много доволни, че нашите автоматизирани работни процеси спомогнаха за намаляване на ръчния труд и направиха процесите на банката по-ефективни, ползваеми и ценни. Сега нашите служители отново могат да се концентрират над клиентите и да се грижат лично за тях.

PlanetPress за ДОСТАВЧИЦИ НА ФИНАНСОВИ УСЛУГИ

Преди PlanetPress

Преди няколко години финансовият сектор процъфтява. Даже и това да не е случаят в момента, количеството предварително напечатани формуляри за договори, споразумения и други транзакционни документи, е много впечатляващо. Но това не е краят на историята. Истинското предизвикателство идва от факта, че документите съдържат различни напечатани страници и принтерите трябва да използват правилните формуляри от правилните си чекмеджета – всеки път. Добре, нека да предположим, че операторът на принтера е внимавал: той е наредил както трябва различните чекмеджета на принтера (да се надяваме, че никой не е отпечатвал нищо междувременно) и е запомнил реда на задействане на чекмеджетата (или си ги е записал...).

“Звучи малко сложно” и както всяка дневна рутинна задача, най-добре да се възложи на стажанта?

Добре, прави сте. Това не бихте го нарекли „гладко решение“. Това е времеемко и изнервящо.

Става даже и по-сложно, когато се изпращат документи от централизиран център за разпространение към различни офиси. Центърът за разпространение трябва да знае кой адрес на офис трябва да се използва и кои печатни документи къде да се отпечатат…

С PlanetPress

Един добре познат в Германия доставчик на финансови услуги се е обадил на Objectif Lune. Те са разказали горния сценарии и тогава нашите търговски и технически специалисти са започнали да разработват решението заедно.

С PlanetPress финансовата компания сега може да обработва всичките си документи автоматично. Един дигитален шаблон е генериран за всичките им офиси. Управляван от номера на офиса (намиращ се в потока от данни), правилният офис шаблон и принтер се задействат. Мисията е изпълнена!

Ползите

Всичко сега се отпечатва с използване на дигитално генерирани шаблони. Принтерът трябва само да съдържа обикновена хартия. Вече няма нужда да се поръчват скъпи предварително напечатани формуляри. Без повече времеемко ръчно сортиране и приготвяне. И сега качеството на документите е перфектно – всеки път.

Освен факта, че компанията спестява от предварително напечатани формуляри, има повече място в офиса им за сортиране на други неща. Плюс това, имат още един допълнителен час свободен, който преди е бил използван за подготовка на принтера (във всеки офис) всеки ден. Това са общо пет часа на седмица или 20 часа на месец.

И техният стажант сега се обажда на клиентите и ги пита от какво още имат нужда.

Много по-забавно е и за него!